خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی
خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی

کلیپ جنجالی هنرِ وطن فروشی- استاد رائفی پور -اکبر عبدی-ابراهیم حاتمی کیا

 بسم الله الرحمن الرحیم

این آقا که عکسش پایین آورده شده جدیدا فیلمی ساخته به نام فروشنده.و یک جایزه بین المللی گرفته.و آمد داخل ایران مردم وطن

پرست به استقبالش رفتند که آی دستت درد نکنه ایران رو توی جهان سر افراز کردی.مردم ساده لوح

چرا میگم ساده لوح؟

توصیه میکنم کلیپی که از صحبتهای استاد رائفی  و آقای حاتمی کیا و اکبر عبدی درمورد فیلم های این آقا که همش در خارج جایزه میگیرن رو ببینید بعد برای یقین بیشتر تیزر فیلم فروشنده رو هم برید توی آپارات نگاه کنید بعد میفهمید چرا میگم مردم ساده لوح

هر چند که ننگم میکنه عکس این ها رو توی صفحه اول وبلاگم داشته باشم


اصغر فرهادی


 

کلیپ جنجالی هنر وطن فروشی- استاد رائفی پور

 

 

                                                                           صحبت های استاد رائفی پور در خصوص افرادی که به اسم هنر و انتقاد باعث تحقیر ملت ما در دنیا شده اند.

 

 

 

 

 

برای پخش آنلاین اینجا کلیک کنید

 

         منبع : موسسه مصاف ( masaf.ir )

وب سایت رسمی استاد رائفی پور

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدهادی پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام.خوبی جناب آقای استاد راءفی پور؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

سید پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.zaminezendegi.blogfa.com

با سلام | حتما دارم به شما عزیز توضیحاتی رو ارائه بدم تا به میلیون ها « سیمرغی » بپیوندید | رازهایی بسیار مهم از حکومت فعلی ایران | من اهمیت چندانی ندارم اما اگر به فکر خود و آینده ی فرزندان و خودتان هستید و مملکتتان را هم دوست دارید به آدرس زیر در « تلگرام » بروید و برنامه های زیر رو به ترتیب از اول گوش بدید تا موضوع مهمی رو متوجه بشید
این فرصت برای من و شماست | من وظیفه ام هست که بگم
@showman1
بعد از اینکه به ادرس فوق در تلگرام رفتی ( کانال تلگرامی ) برنامه های « ری استارت » و « شب بخیر ایران » و « شاسکول پلاس » را به ترتیب شماره از 1 الی . . . دانلود و سپس گوش بده .

سلام همشهری جان.فکر کردم میخوای مطلب جدیدی بگی.این آقای حسینی که صوفی الاصل هست و به خاطر صوفی بودنش و استفاده از عبارات صوفیه ممنوع التصویر شد حالا اومده شبکه زده و این حرفها رو میزنه چیزه عجیبی نیست.علت اصلی ممنوع التویر شدنش استفاده بیش از حد از کلمه هو هو هو بود که بالاخره کار دستش داد.حرفاش هم که اکثرا دفاع از تصوفه.چیز جدیدی نیست.یکی از دوستان هم زمانی که ایران بود توی خانقاه بیدخت دیده بودش

سید چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:33 ق.ظ http://www.zaminezendegi.blogfa.com

شما مرتکب اشتباه بزرگی شده اید | در صورت تمایل شما رو راهنمایی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد