خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی
خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی

راه تجربی مبارزه با حشره ساس

بسم الله الرحمن الرحیم

نظر یکی از بازدیدکنندگان در باره مبارزه عملی با حشره ساس

سلام به شما و ممنون از وبسایت خوبتون.تجربه من در زمینه مبارزه با ساس هست ولی چون این دو حشره نفرت انگیز شباهت زیادی به هم دارن خواستم که با بقیه دوستان درمیون بذارم.اول از همه شما مثل من پولتون رو حروم این ذستگاه های دفع حشرات نکنید که ذره ای فایده نداره.حتی تا 5 سانت اونور تر رو پوشش نمیدن.اگه بگم بعد از خریدن اینا بیشتر هم نیشم زدن دروغ نگفتم.چاره کار فقط سمپاشیه.ولی سمپاشی فقظ کمشون میکنه.اگه میخواین واقعا از بین برن هم قبل و هم بعد ش باید یکسری کارهارو انجام بدین.

اول از همه قبل از سمپاشی تمام لباسها و تشک و ملحفه وبالش و پتو رو پاکسازی کنین.تعداد زیادی پلاستیک سیاه ضخیم بزرگ بخرین و تمام لباس ها و ملحفه و پتو و بالش رو توش بذارین و در کیسه هارو محکم ببندین.دقت کنین که اصلا راه خروج نداشته باشن.بعد هم کیسه هارو چند روزی زیر افتاب بذارین.من همه لباسهارو با هم نیاوردم تو.هربار یک کیسه رو میاوردم و میریختم تو لباسشویی.بعد لباسهارو روی رخت اویز مینداختم.ساس لعنتی از سطوح فلزی نمیتونه بره بالا.وقتی لباسها خشک

  

میشد دیگه همینجوری نمیذاشتم توی کمد اول تا میکردم و بعد میذاشتم توی کیسه تمیزو بازهم درش رو گره میزدم.اینجوری دیگه خیالم راحت بود که اگه چیزی توی کمدها و کشوها هست دیگه نمیتونه بره توی لباسهای تمیزو اگرهم احیانا چیزی بازهم باقی مونده اینجوری در اثر نرسیدن هوا بهش بعد از چندوقت خفه میشه.اوایل انقدر که وسواس گرفته بودم لباس رو بعد از بیرون اوردن از کیسه اتو هم میکردم ولی بعد از چندوقت که نتیجه اش رو دیدم دیگه اتو نمیکردمشون.فقط دقت کنین که لباسی رو که حتی برای یک دقیقه هم پوشیدین دیگه با لباسای تمیز توی کیسه قاطی نکنین که همه زحماتتون به باد میره.میدونم کار سختیه وقت گیره وکلی هم باید پول برق بدین به خاطر لباسشویی ولی باور کنین ارزشش رو داره.

برای تشک من تشکم رو توی سلفون پیچیدم و خیال خودم رو راحت کردم.فقط باز هم دقت کنین که هیچ درزی باز نمونه.اول دورتادورش رو بپیچین بعد هم یک لایه بالا و یک لایه پایین تشک رو بپوشونین.کسی که برای سمپاشی اومده بود گفت یا تشک رو سم بزنین یا اینکه ردش کنین بره.ولی با اینکار چند میلیون تو هزینه مون صرفه جویی کردیم و تشکمون هم بوی سم نگرفت.برای اینکه خوابیدن رو تشک اذیتتون نکنه از این محافظهای تشک از کالای خواب ها بخرین و بکشین روی سلفون بعد هم روش ملحفه روتختیتون رو بکشین.البته این کارهای اخررو بعد از سمپاشی تخت انجام بدین که بالش ها و ملحفه هاتون دوباره الوده نشن.حالا دیگه وقت سمپاشیه.جونور لعنتی ما چون ساس بود و ساس هم توی چوب لونه میکنه ما هرچیز چوبی ای که تو خونه داشتیم سم زدیم.تمام در هاو پارکت خونه و سقف کاذبمون وتخت و نئوپانهای زیرش رو و همینطور تمام مبلها رو از زیر سمپاشی کردیم.تو تمام اینها لونه کرده بودن.خدا لعنتشون کنه.بعد از سمپاشی یک هفته نیومدیم خونه.تو این هفته یک نفر بهم گفت که خونه اونا هم ساس داشته و از پیفپاف قرمز استفاده کردن و خیلی موثر بوده.برای همین رفتم و یک عالمه پیف پاف خریدم و دوباره همه جارو این دفعه خودم سم زدم.با اون سمپاشی اول ساسهای زنده از بین رفتن.ولی اونایی که توی تخم بودن چیزیشون نشد.سمپاشی دوم اونهایی رو که تازه از تخم دراومده بودن از بین برد.ولی من بازهم نگران بودم چون میدونستم که ساس خیلی سگ جونه و موذی و ممکنه یه جایی قایم شده باشه که دسترسی بهش نیست .در همین حال یک نفر دیگه بهم یه سم دیگه معرفی کرد که به خاطرش تمام عمر دعاش میکنم.بهم گفت که سم گچی از داروخانه بگیرم و به قرنیزها و زیر مبلها و پایه های تخت ها کشیدم.خوبی این سم اینه که ذره ای بو نداره و الرژی زا هم نیست.پس دیگه لازم نیست خونه رو تخلیه کنین.باور کنین من این کاررو فقط محض احتیاط کردم.اصلا باورم نمیشد بعد از اون همه سمپاشی و 12 تا پیفپاف که توی خونه خالی کرده بودم بازم این لعنتی ها جون سالم به در برده باشن ولی جنازه هاشون رو نزدیک قرنیز و جاهایی که گچ زده بودم پیدا کردم.یه خوبی دیگه این سم ها اینه که خیلی خیلی ارزونه.هر یک دونه اش 500 تا تک تومنه.به اسم سم گچی یا قلم سوسک کش از داروخانه باید بخرین.اگه کک تو فرش لونه میکنه میتونین به فرشاتون هم بکشین.یه مدت فرشهارو لوله کرده و یه جایی بذارین.بعد خیلی راحت میتونین فرش رو جارو بکشین.یا اگه جایی دارین که پهنشون کنین یه اب رو فرشاتون بگیرین.ولی در عین حال قرنیزهارو فراموش نکنین چون همه حشرات ترجیح میدن از گوشه دیوار حرکت کنن.من دستم رو لای تشک مبلها کردم و اون لا هم یه لایه گچ کشیدم که دیگه نه از پایین و نه از بالا چیزی نتونه بیرون بیاد.
ببخشید که سرتون رو درد اوردم.حرف اخرم رو هم میگم و دیگه زحمت رو کم میکنم.امیدتون رو به خدا از دست ندین دوستای خوبم.من تا قبل از سمپاشی سه ماه تمام سعی کردم که خودم یه جوری اینارو با جاروبرقی و بالا بردن دمای اتاق و راه های مسخره دیگه از بین ببرم و هربار منتظر بودم که دیگه چیزی نیشم نزنه.ولی کم که نشدن هیچی زیادتر و وحشی تر شدن.هربار بعد ازاینکه کلی تخت رو میریختم بیرون و جارو میکشیدم و بالش و پتو می شستم و دوباره نیشم میزدن میشستم و گریه میکردم و زمین و زمان رو نفرین میکردم.ولی با این کارها همه چیز بدتر شد.بالاخره دختر کوچولوم رو هم نیش زدن و همینطور تو اوج این قضیه سر کوچولوش نفهمیدم از کجا شپش گرفت و به من هم منتقل کرد.اگه بهتون بگم که من چقدر ادم وسواسی و تمیزی هستم باور نمیکنین.و ببینین چه بلاهایی به سرم اومد.شپش و ساس که به قول شوهرم مال کثیفترین و شلخته ترین ادم هاست اومد و به جون من زد تا یه کم ادب بشم و دیگه انقدر با وسواس زندگی رو برای خودم و بقیه اطرافیانم سخت نکنم.ولی من درسم رو از این قضیه گرفتم و با خدا هم کنار اومدم.الان خداروشکر دیگه یک ماهه که دیگه نه از شپش خبری هست نه از ساس.انشالا که مشکلات شما هم حل بشه.فقط باید هرچه سریعتر دست به کار بشین.اگر واقعا مطمئنین که خونتون ساس یا کک داره هرچه سریعتر سمپاشی کنین که اینا هرچی کهنه تر بشن از بین بردنشون سخت تره و ممکنه مجبور شین وسایل خونتون رو دور بندازین.راستی یه پماد خیلی خوب دکتر به من داد برای جای نیش اینا.چون منم الرژی گرفته بودم بهشون و تنم وحشتناک میریخت بیرون.ولی این پماد مثل اب رو اتیش بود.اسمش الوکون هست مموتازون 0.1 درصد.فقط متاسفانه یه کم گرونه.من با دفترچه 120 تومن پولش رو دادم ولی واقعا موثر بود.اگر برای بچه میزنین فقط روزی یکبار استفاده کنین.موفق باشین ...

نظرات 12 + ارسال نظر
Zahra چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:56 ق.ظ

تعجب

علیرضا باقری پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 03:27 ق.ظ

سلام دوستان، منزل ما دوطبقه است
در طبقه اول و قتی ساس ها رو دیدیم تمام درهای چوبی رو دور انداختیم اما تو طبقه دوم
چند وقتی هست که ساس رو اطراف مبل ها می بینم، شب ها تا ساعت 5بیدار میمونم از بس که بدنم آبکش شده و هر بار سه چهارتاشون رو میکشم اما میدونم زیادتر از این حرفان
الآن
چیکار کنم که ساس ها رو از بین برم و این مبل ها رو نگه دارم (قیمتشون بالاست)
هر کسی اسم سم متفاوتی رو گفت
الآن من دقیقا چی بخرم با چه دستورالعملی بزنم که دیگه این لعنتیارو نبینم، به خدا رو اعصابند، خیلی بد رو اعصابن


اگر کسی میدونه، من رو راهنمایی کنه

واقعا ممنونتون میشم

من نمی دونم عزیزم تجربه ساس ندارم

ناشناس یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام.ما هم درگیر بودیم ولی الان ظاهرا تموم شدند.
مدتها بود که نیش حشره رو بدن پسر و دخترم بود من فکر میکرم پشه هست.
بعد از تحقیق متوجه شدم ساس هست .من ساس رو نمیشناختیم.
اولین کار تمام لوازم و جمع کردیم .لباسها همه تو نایلونهای زباله مشکی بزرگ درش رو با چسب پهن بستیم.گذاشتیم وسط هر اتاق.فرشا رفت برایشستشو.
سم خریدیم بسیاز زیاد ..با سمپاش و با غلظت بالا شروع کردیم به سمپاشی هر هفته یکبار..تشکهای تختها رو هم میزدیم.چوبها و مبلها رو از زیر و لای درزها زدیم.
کل خونه رو با سم شستیم حتی داخل کابینتها رو زدیم.پرده ها روشستیم.
به مدات دو ماه..
بعد شروع کردیم به شستشوی لباسها کل لباسها اعم از نو و کهنه رو شستیم.
تمام درزهای خونه رو گرفتیم.کاغذ دیواریهای پاره رو عوض کردیم .قرنیزها رو کندیم زیرشو سم پاشی کردیم.
در نهایت تشک خوشخواب تختها رو با نایلون کامل دو تا دور بستیم تا یکسال بمونه و همونجور گذاشتیم رو تخت و ملافه ها رو کشیدیم روشون.بالشتها رو روکش زیپ دار گرفتم.و وسایل خواب اضافه رو تو کاورهای بزرذگ زیپ دار (ساک ملحفه)گذاشتم.و برگشتیم به خونه بعد از 2 ماه و نیم.ناگفته نمونه خاک دیاتومه هم خریدیبم و ریختیم دور تا دور قرنیزها..الان دو هفتس اومدیم و الحمدالله چیزی ندیدیم..و هیچی رو هم عوض یا بیرون ننداختیم..از بخار شور هم بسیار بسیار کمک گرفتیم مبلها رو چندین بار از رو و زیر مبل بخار زدیم آخرین بار سمپاشی سمها رو با نفت به جای آب مخلوط کردیم.تا موندگاریش زیاد بشه.سمها هم ایکون 10 و سم مایع چعندر و مخصوص ساس و پرمترین و دیازنون بود.راستی کل کتابها رو بخارشور گرفتیم و در نهایت دسته دسته تو نایلون بسته بندی کردیم.ضمنا تمام ساک و چمدون و کیف و مفش رو هم شستیم.کلا چیزی بدون شستشو نموند.

ابوالفضل پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام خدمت دوستان
ما این مشکلو یا این حشره رو در پادگان پیدا کردیم و به سرعت کل یگان درگیرش شدن
از تمام روش ها منحمله سم و دود گوگرد و دود سپند و.... استفاده کردیم
تاثیری نداشت کل پتو و لباس و فرشو با آب گرم و جوش شستیم و انداختیم تا خشک بشه
بعد کل تختو و سایر لوازمم اوردیم بیرون در فضای باز و با آب جوش و مشعل گاز تمام درزهارو شستیم
بعد داخل خود اتاق هارو منجله کف اتاق ها و داخل داکت برق ها و پریزهای برق رو (قبلش فیض اصلی برق رو قطع کردیم)
با گازوئیل اسپری کردیم واقعا حیرت اور بود
گازوئیل تمام حشرات رو فورا میکشت
زنبور و انکبوت و مگس و کک و ساس همه
فقط بوش تا دو هفته هست که به نظرم از ساس بهتره و قابل تحمله
بعد تا دو هفته درب هارو باز گذاشتیم و الان حدود چند ماهه از شرشون خلاص شدیم

تجربیات من یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام به همه گرفتار ها راه هایی که رفتم رو در اختیارتون میذارم امیدوارم بدردتون بخوره. اوایل تابستون بود که شب ها متوجه حرکت موجوداتی روی بالشم میشدم و پرتشون میکردم اونور و فکر میکردم عنکبوت یا یه حشره سادس! پدرم گفت وقتی روی مبل دراز میکشه یه چیزی نیشش میزنه و کار به جایی کشیده بود که دیدم پشتش تمام پر نیش شده و من گفتم لابد عرق سوز شدی یا حساسیت پوستی گرفتی! چند هفته گذشت و دیدم نه! این حشرات کوچیک و قهوه ای  زیاد شدن بهشون اهمیت نمیدادم و با انگشتم له میکردمشون ب خیال اینکه کشتمشون! بعد اینکه فشار میدادم یه بویی شبیه بوی زیره میدادن و همین موضوع باعث شده بود فکر کنم لابد حشره یا سوسک های درختن!!  شب ساعت 12 تا 3 اوج فعالیتشون بود و میدیدم میرن توی درز های مبل و به حدی زیاد بودن که باعث شد از روی کنجکاوی یه سرچ توی نت کنم و دیدم که بلههه این نکبت چیزی نیس جز ساس! البته اوایل خوندم حشره تخت خواب و گفتم نه بابا چیز خاصی نیست جاروبرقی حسابی میکشم و تمام! حسابی افتادم به جون فرش و مبل و جارو کشیدم شب اومدم بخوابم با خیال اینکه مشکل حل شد اما دیدم ساعت سه صبح حمله کردن و افتادن به جونم!! چراغ هارو روشن کردم و دوباره سرچ کردم و دیدم تو دردسر بزرگی افتادیم! پدرمو صدا زدم و گفتم که مبل ها ساس داره و گفتم فردا حتما یه سم از داروخونه بگیر. صبح شد و سم مایع به اسم "نبرد" رو از داروخونه گرفتیمو تمام به درز های مبل زدیم و یدونه از این سم ها رو خالی کردیم توی مبل ها که یکی از بزرگترین اشتباه های ممکن رو کردیم! چون اینکار باعث شده بود که ساس ها از مبل فرار کنن و توی خونه پخش بشن! شب خوابیدم به امید اینکه تموم شد و دخلشون اومد . ساعت دو شد و دیدم ای داد بیداد این ها از جاهای دیگه مبل اومدن بیرون و هنوز هستن! حتی از جاهای دیگه خونه سرازیر شدن بسمت من تا خون بخورن . پدرم گفت مبل رو میندازیم بیرن از خیرش باید بگذریم (مبلمون کهنه نبود!!! و با اینکار ضرر میلیونی کردیم اما مجبور بودیم  ) فرداش مبل رو انداختیم بیرون به خیال اینکه مشکل حل شد (حواستون جمع باشه اگر خواستین وسیله ای مثل مبل رو دور بندازید حتما به بلایی سرش بیارید تا غیر قابل استفاده بشه وگرنه شاهد خواهید بود که همسایه هاتون به اون وسیله حمله میکنن و میبرن خونشون!!!!!!). اما باز شب شد و دیدم این نکبت ها هنوزم هستن!! چند جا خونده بودم که سم کامن دخلشونو میاره اما متاسفانه تو اون تایم موفق نشدم پیدا کنم بخاطر همین رفتم جایی که تجهیزات کشاورزی و  سم داشت و گفتم سم برای ساس میخوام . دوبسته پودر آیکان 10 داد با یه مایع سایپرمترین 10 و گفت یه بسته رو امروز با نصف مایع و پنج لیتر آب مخلوط میکنی و تمام خونرو بخصوص درزهارو سم پاشی میکنی بسته دوم رو پونزده روز بعد میزنی برای اونایی که از تخم در اومدن. رفتم و انجامش دادم خیلی اذیت شدم تا تمام درز ها و خونرو سم بزنم . بوش هم اذیتم کرد با این حال سمو بجای پنج لیتر اب با سه لیتر اب ساختم که غلیظ تر باشه . شب شد و دیدم نیومدن . ساعت سه صبح شد و دیدم ای داد بیداد کمتر شدن ولی بازم هستن!!! بخاطر همین با باقی مونده سم به جونشون افتادم و سم میزدم بهشون اما شاید باورتون نشه بعد از پنج  بار اسپری کردن سم میمردن!!! تا این حد سخت جون! اون چند تایی که دیدم رو کشتم و خوابیدم به این خیال که تموم شد! فردا شبش دوباره بیدار شدم که چک کنم اما دیدم این ها بازم اومدن سراغم باز هم کشتمشون و فردا صبحش قسمت دوم عملیات رو( که گفته بود پونزده روز بعد انجام بده )انجام دادم .. باز نصف سم سایپرمترین 10 رو با پودر آیکان 10و سه لیتر آب مخلوط کردم و باز زدم. خلاصه کنم شب باز اومدن . کم بودن ولی باز هم اومدن!!! من یک هفته با همین سم کل گوشه های خونرو زدم و دیدم از بین نرفتن . رفتم سم فروشی و گفتم سایپر مترین 10 زدم جواب نداد اون هم یک هفته مدام زدم. فروشنده سایپر مترین 40 رو بهم داد و گفت چند ساعت خونه نباش و با همون پود ایکان و پنج لیتر اب قاطی کن و بزن. همین کار رو کردم (سومین بار سمپاشیم بود) و باز شب سه چهار تا دیدم. دیگه کلافه بودم توقع نداشتم باز ببینم. عصبی و افسرده شدم و وسواسی شده بودم و حتب گریه میکردم چون خوابو ازم گرفته بودن و بعد اون همه سم پاشی از بین نرفته بودن  تمام زندگیمو فلج کرده بودن! دو روز بعد از سومین سمپاشی باز سم ساختم و افتادم به جون کف خونه. موکت رو بالا زدم و تمام کف خونرو خیس کردم از سم( سایپرمتربن 40 و ایکان و سه لیتر اب) شب از فرط خستگی نرسیدم بیدار بشم و چک کنم . اما صبح چند تا شونو دیدم که تو کف مرده بودن. یکم امیدوار شدم تا شب که باز دیدمشون!!! کم آورده بودم افسرده و دیوانه شده بودم و فقط گریه میکردم و سرم توی نت بود که یک راه حل درست درمون پیدا کنم. از طرفی خونده بودم ک خیلیا سمپاش اوردن و بعد چند بار سمپاشی هنوز نتیجه نگرفتن رو این حساب میترسیدم ریسک کنم و جواب نگیرم که البته سمپاش خوب قطعا کلکشونو میکنه اما من شرایط هزینشو نداشتم. اما کار هایی که کردم چی بود. تمام لباس ها و پرده ها رو توی کیسه زباله محکم کردم و با دقت گره زدم تا پاره نشن و گذاشتم کنار. پتو ها رو تمام جمع کردم و کنار لباس ها چیدم توی حمام. (روشون آب نریختم فقط بخاطر نبود جا مجبور بودم ) شروع کردم به بهسازی تمام درز ها و ترک هارو با سیمان سفید گرفتم. نم ها و ترک ها رو با کاردک زدم و گچ گرفتم. 

تمام وسایل رو چیدم وسط قبلش فرش رو جاروی حسابی کشیدم و لوله کردم ایستاده گذاشتم کنار و زیرش رو با پلاستیک پوشوندم تا مبادا برن داخلش.  اینم بگم بعد هر جارو کیسه جارو رو با آب جوش میشستم. کار خسته کننده و سخخختی بود اما مجبور بودم چون این موجودات از بس نکبت و موذی هستن که براحتی و با بی دقتی  میتونن همه جا گسترش پیدا کنن.

ایندفعه نصف سم سایپرمترین 40 رو با آیکان 10 و سه لیتر آب قاطی کردم 

تماگ کف خونه و گوشه هارو سم زدم جوری که خیس شد.

چهار ساعت زدم بیرون از خونه و دوبارا فرداش همین کارو تکرار کردم . بعد از اینکه نصف دیگه سایپرمترین 40 با آیکان و آب  رو زدم  نصف یک سم دیگه  به اسم دیازینون 60 رو با سه لیتر آب مخلوط کردم و دوباره کل خونرو سمپاشی کردم. و یک روز از خونه زدم بیرون.

فرداش اومدم و برای اینکه محکم کاری بشه پودر گوگرد خریدم و اومدم توی خونه اول درز هارو با نایلون و جسب گرفتم بعد  یه مشت ریختم تو ظرف بزرگ فلزی و گذاشمش وسط خوته و با کبریت اتیشش زدم. گازش افتضاح بود فوری خونرو ترک کردم حدود 12 ساعت بعد اومدم خونرو هوادهی کردم. (قبلش به همسایه ها اطلاع داده بودم که میخوام اینکارو کنم تا یوقت نترسن) تا سه روز خبری نبود تا باز یه ساس سرحال دیدم!! بالغ نبود متوسط بود ولی هرچی بود سرحال بود و ساس بود!

فرداش شروع کردم به شستن پتو ها

دونه دونه ریختم تو  ماشین و با اب 60 درجه همشو شستم و بردم پشت بوم زیر افتاب پهن کردم بعد اینکه خشک شد دونه دونه اوردم تو و روی یه صندلی پایه فلزی چیدمشون. فردا رفتم سراغ لباس ها دونه دونه از کیسه ها در میاوردمشون و میریختم ماشین با آب 60 درجه و میبردم پشت بوم زیر نور افتاب پهن میکردم تا خشک بشن.یه دو سه روزی از اول صبح تا غروب مشغول اینکار بودم و پدرم در اومد! وقتی همشون تموم شدن 

فرداش باز وسط اتاق  دو مشت گوگرد ریختم و با کبریت روشن کردم و چهارساعت زدم بیرون تا ساس ها خفه بشن! اومدم خونه و باز هوادهی کردم‌ دو سه شب خبری نبود تا باز یکی که تقریبا نیمه جون و نا بالغ بود دیدم! دو روز بعدش بدون اینکه وسایل خونرو جمع کنم چهار مشت گوگرد ریختم تو یه استنبولی گذاشتم وسط اتاق و با کبریت روشنش کردم. (درز های خونرو از دریچه کولر تا چاه ها و درز های پنجره و در رو با پلاستیک و چسب سه سانتی گرفتم ) اینبار گازش خیلی بیشتر و بدتر و تند تر بود و دودش هم غلیظ تر بود و من این مقدارو برای یه اتاق حدودا چهل متری ریختم. زدم بیرون و چهار ساعت بعد برگشتم و حدود دو ساعت هوادهی کردم!! البته بگم که هیچکس تو ساختمون نبود که من حاضر شدم دوز گوگردو ببرم بالا. رفتم داروخونه و  سه تا پودر  بکش بکش گرفتم و از یک فروشگاه زنجیره ای سم کامن رو تهیه کردم. اومدم و دور تا دور خونه رو پودر بکش بکش ریختم بعدش ورودی در هارو اطراف جاهایی رو که قرار بود بخوابم و جاهایی که نشد پودر بریزم رو سم کامن زدم. بعد به خدا توکل کردم و هرشب قبل خواب ایت الکرسی میخونم  . بعد از یکماه جنگ نفس گیر من با ساس ها الان دو هفتس که شکر خدا دیگه ندیدمشون. دقت کنید که اگر میخواید خودتون اقدام کنید حتما مسائل ایمنی رو رعایت کنید تا اسیب به کسی وارد نشه .ان شالله این راه ها برای شما هم موثر باشه . فقط خودتونو نبازید و دست از مبارزه بر ندارید ان شاالله  همه از شر این کابوس خلاص بشن .

الان مطمئنی خودت زنده هستی؟
بابا این همه سم که استفاده کردی من از اینجا خوندم مسموم شدم

شرکت نگین دشت سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.negindasht.com/bedbug.html

شرکت نگین دشت تحت نظر بهداشت با ربع قرن تجربه با افتخار در خدمت همشهریان عزیز تهرانی هستیم.
http://www.negindasht.com

تلفن تهران: 88330133
22147310
444460697

marmar سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1396 ساعت 08:16 ب.ظ

دوستان حشر کش سبز آسا واقعا عالی. ما استفاده کردیم کلا ریشه کش شد. کاملا گیاهی اصلا لازم نبود از خونه بیرون بریم

خانم تجربه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام دوستان من تجربیات خودم وخانواده ام رو برای مبارزه با ساس در نی نی سایت نوشتم. حتما تجربیات منم بخونید شاید بتونه بهتون برای ریشه کن کردن این موجود کمک کنه.این لینک رو کپی کنید ودر مرورگرتون قرارش بدید.

https://www.ninisite.com/discussion/topic/1507484/راهکار-های-مبارزه-با-خوناشامی-به-نام-ساس.

ماه چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام!من هم از تجربیات خودم بگم ساس واقعا وحشتناکه،وقتی میرین مسافرت به هیچ عنوانی چمدون و وسیله هاتون رو داخل نیارین،به خصوص در مهمان پذیرها و هتلها پر از این جونور،لکه های سیاه که در حقیقت مدفوع حشره است،علامت وجود این حشره است،البته این زمان دیگه خیلی دیره و در حقیقت خونتون پر حشره است،جالبه بگم تو خونه ما حتی داخل جعبه لامپ مهتابی رفته بودن،ریشه فرشها،پرده های لوردراپه هر جا فکر کنین سموم قوی واسه ساس نیازه و سم پاشیتون باید به فاصله هفتگز تکرار بشه،حتما برین خونه اقوام و تموم جاهای خونه رو سم پاشی کنین زیر فرش و ریشه ها و مبلها و....من به نیشش حساسیت داشتم بعد از گزش به مرور زمان تمام جوشهام سیاه میشد اما دکترم یه قرص حساسیت داد که متاسفانه اسمش یادم نیست تموم سیاهی ها رفت،ابنم بگم که وقتی آبگرم میخورد رو جوشها کباب میشدم،من نمیدونم خدا چرا اینا رو آفریده اما مشکل اصلی اش در جاهای عمومی زیادن که بهداشت رعایت نمیشه و یا افرادی که دام دارند و سپاشی نمیکنند ان شا الله مشکل همه حل بشه

علی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام من سم پاشی کامل انجام دادم از بیرون و یکبار هم خودم سم ساس از سم فروشی گرفتم و گوشه ها را ردم . الان همش حس زدن ساس را دارم هیچی نمی بینم همش نیرم زیر صندلی و .... تخت و ... می بینم اما چیزی نیس تشک و ... ریختم دور.
چجوری خوارشم کم شه و وسواسم کم ؟

سلام من تجربه ای ندارم.تجربیات یکی از بازدید کنندگان رو منتشر کردم

لادن پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 05:02 ق.ظ

سلااااااام...واقعن ممنون از راهنماییتون..خیلی خوب و با جزئیات توضیح دادین...خداکنه شر این جونور از خونه ما هم کنده بشه...واقعن اشک مارو هم دگ در آورده لعنت شده

موفق باشید

شرکت تخصصی سم پاشی پادسم(www.padsam.ir) پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1395 ساعت 04:22 ق.ظ http://www.padsam.ir

برای مبارزه با ساس ذکر چند نکته ضروری است:
1- به محض اطلاع از افراد متخصص حشره شناس پزشکی مشاوره بگیرید و سریعا سم پاشی کنید
2- نیازی به ترس از این موجود نیست به جای اضافه کردن مشکل و تجویز صموم بدون تخصص و بالا بردن مقاومت یا به قول شما دوستمون سگ جون کردن ساس ها، فقط با متخصص فن تماس بگیرید.
3- خیلی سموم هستند که روی موجودات تاثیر دارند در وهله اول اثر سم بر افراد محیط بسیار مهم می باشد که به مرور در طولانی مدت اثرات بسیار خطرناکی دارند
4- سم پاشی ساس بسیار حرفه ای و تخصصی است
5- خواهش می کنم با استفاده از سمومی که از عطاری ها و یا داروخانه های می گیریر مشکل را دوچندان نکنید.
6- اگر سم مصرفی اثر داشته باشد نیازی به ترک خانه به مدت یک هفته نیست.
7- به جای خرید لباس های و لوازم برند سالی یکبار حداقل خانه تان را سم پاشی کنید
8- در سم پاشی از شرکت های درای تخصص مرتبط با حشره شناسی پزشکی استفاده کنید
9- برای از بین بردن این موجود به هیچ وجه در محیط خانه از سموم تدخینی استفاده نکنید.
جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد