خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی
خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی

دعا


بسم الله الرحمن الرحیم
سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ امری وارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین
ترجمه:منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن، بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای پروردگار جهانیان.

نظرات 2 + ارسال نظر
م.ت.ت جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

با سلام. لطفا وبلاک را بروز کنید. متشکرم.

م.ت.ت پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید، با توجه به اینکه این وبلاک تعدادی بیننده از جمله این حقیر را دارد، پیشنهاد می شود اگر خودتان نمی رسید، از دوستان دیگر کمک بگیرید و مطالب بیشتری از جمله اخبار بیمرغ را درج کنید تا هم بازدیدکنندگان افزایش یابند و هم دست خالی از وبلاک خارج نشوند. گر چه در جواب من خواهید گفت همین تعداد هم سرم را زیاد است! متشکرم. سرافراز و پیروز باشید.

مدتیه کلا اینتر نت نیومدم.از لطف شما ممنون.اگر میخواهید بنویسید باید ایمیل بدین تا دعوت نامه به ایمیلتون بفرستم.
من که نمیرسم زیاد به روزش کنم.الان هم چشمام از بی خوابی میسوزه فقط اومدم ببینم چه خبره.
شما و بقیه دوستان لطف دارید.الان هر از چند گاهی در سایت بیمرغ مطلب مینویسم ولی گویا منم به محصلین پیوستم و الان دارم چندتا امتحان رو از سر میگذرونم.
یا علی.زیاد نه .
خیلم بازدید کمی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد