خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی
خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی

آموزش جزئی برنامه Deep Freeze ورژن v7.00.020.3172

بسم الله الرحمن الرحیم


با استفاده از Deep Freeze  v7.00.020.3172   کامپیوتر خود را در مقابل هر نوع خرابکاری ضد گلوله کنید.

 برای دانلود به سایت پایین مراجعه کنید.

 

www.downloadha.com

لازم به ذکر است این توضیحات راجع به ورژن    v7.00.020.3172   میباشد شاید بشود در ورژنهای دیگر هم استفاده کرد


 

آموزش جزئی برنامه در ادامه مطلب:


برای وارد شدن به برنامه باید از قسمت نوار تسکبار ویندوز در گوشه سمت راست ویندوزهای انگلیسی و گوشه چپ ویندوزهای فارسی آیکون برنامه رو که عکس سر یک خرس سفید هست رو پیدا کنید و با نگه داشتن شیفت دو بار بر روی آیکن برنامه کلیک کنید


این برنامه رمز اولیه نداره و نیازی نیست پس از نصب
 کادر رمز رو پر کنید و باید مستقیم روی  دکمه OK کلیک کنید مگر اینکه رمزی برایش تعیین کرده باشید در غیر اینصورت و پس از ورودو اگر خواستید میتونید از  سر برگ PASSWORD وارد شده و برای برنامه یک پسوورد بگذارید



برای این که برنامه کار بکنه در هر بار تغییر از حالت فریز به غیر فریز باید یک بار ویندوز ریستارت بشه
این برنامه دارای سه حالت است
حالت اولی(Boot Frozen) که در بالا قرار میگیره کامپیوتر رو فریز میکنه
حالت دوم (Boot Thawed on Next )شما تعیین میکنید که تا چند مرتبه ریستارت کامپیوتر در حالت فریز نباشد و در کادر باز شو روبرو این تعداد رو تعیین میکنید
و در حالت سوم(Boot Thawed) کلا کامپیوتر از حالت فریز با اولین ریستارت خارج خواهد شد و برای فریز مجدد دوباره باید از طریق برنامه گزینه بالا (Boot Frozen) یا گزینه دوم (Boot Thawed on Next)رو بزنید



چنانچه قصد دارید ویندوز رو عوض کنید یا بک آپ ویندوزتون رو برگردونید باید برنامه رو از حالت فعال(فریز)خارج کنید
سپس برای حذف برنامه باید فایلی که برنامه رو با اون نصب کردید رو دوباره اجرا کرده و برنامه رو حذف کنید.
اگه سوالی بود در حد توان در خدمتم.
  در ضمن آیکون برنامه در حالت فعال یا همان فریز به شکل تصویر زیر است



در حالت غیر فعال  به این شکل است


این برنامه برای کسانی که فرزند فضول سه الی چهار سال دارند کاملا مناسبه.با این برنامه میتونن کنترل خوبی بر کامپیوترشون داشته باشند.و در عین حال فرزندان هرچه هم که در کامپیوتر خرابکاری کنند با یک ریستارت تمام خرابکاریها به حالت اولیه بر میگرده و همه چیز سر جای خودش قرار میگیره.


نظرات 15 + ارسال نظر
عمودی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:45 ق.ظ

با سلام
من مشکل از اصل دارم
من مشکل در نصب نرم افزار بر روی سیستم دارم
میخواستم اگه امکانش هست مراحل نصب رو بر روی یک سیستم توضیح بدهید
ممنون از لطفتون

شرمنده برادر.نصبش با یک سرچ توی اینترنت پیدا میشه

nasrin چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:05 ق.ظ

عالی بود توضیحاتتون! مشکلم رو حل کردم با آموزش کامل شما! سپاسگذارم

خدا رو شکر

علیرضا دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام ببخسید من میخوام دیتا شو که برای دبیرستان هست رو از حالت فریز خارج کنم ولی هرچی روی برنامه ی فرویز میزنم باز نمیشه راه حلی دارید؟؟؟؟؟

سلام اگه خودشون فریز کردن حتما رمز هم بهش دادن.
برای باز کردن فریز باید شیفت رو نگه دارید و روی آیکن برنامه دوبار کلیک کنید

امیر سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:26 ق.ظ

و کلا هیچ جا فریز رو پیدا نمیکنم

یعنی چی

امیر سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:24 ق.ظ

کتمپیوتر:کامپیوتر ختموش:خاموش

از من غلط گرفتین.اشتباه میشه دیگه ببخشید

امیر سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام نرم افزار دیپ فریز من خود خودی پاک شده و پیداش نمیکنم و تو کامپیوترم وقتی تعییری انجام میدم و کتمپیوتر رو ختموش روشن میکنم هیچ تغییری نمیکنه چیکارکنم لطفا راهنماییم کنید

متاسفانه خیلی وقته نظرات رو چک نکردم.شاید سریال نامعتبر داشته یا اصلا از کرک استفاده نکردین

سعید جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام من فریز را نصب کردم تو اون پایین نمیاد تو منو ال پروگرام نیست چه کنم

نمیدونم شاید نصبتون مشکل داشته
الان کامپیوتر فریزه یه نه

سید محمد حسینی پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام
میخواستم بدونم میشه دپ فریز رو رو یه یوزر نصب کرد
من دوتا یوزر دارم میخوام رو یکی کار کنه رو یکی کار نکنه

سلام.الان دسترسی به سیستم ندارم.ولی احتمالا نمیشه.بازم میگم احتمالا

مریم چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام . من می خوام دیپ فریز رو غیر فعال کنم . امارمزم رو فراموش کردم . میشه راهنماییم کنید ؟

نمیدونم.فکر کنم باید ویندوز رو دوباره از بوت عوض کنید
یا هم که دو ویندوز نصب کنید و از داخل ویندوز دوم یه جوری پاکش کنید

شاید از طریق سافت مود هم بشه ولی اینا هیچکدومش قطعی نیست
فکر کنم همون ویندوز رو عوض کنید از همه راحت تر باشه

saber چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:30 ب.ظ

salam
khaste nabashid...man in barname ro hazf kardam vali hanoz akse khers hast va baazam har vaght bekham mitonam frez konam va az on halat daresh biyaram....


moshkele man ine ke mikham inkherse az kenare saat man bere....

سلام
من خیلی وقت پیش ازش استفاده میکردم.
باید اول غیر فعال کنید به همون روش که گفتم
و بعد ریستارت و بعد که ویندوز بالا اومد حذفش
لازم به ذکره که وقتی غیر فعال میشه روی آیکن مربوطه توی تسکبار یک ضربدر قرمز زده میشه

مینا چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام خسته نباشید.من دیپ فریز رو نصب کردم و یه مدتی هم باهاش کار کردم خیلی هم ازش راضی بوذم ولی بعداز یه مدتی خودش خود به خود غیر فعال شد. هر کاری هم میکنم فعال نمیشه باید چیکار کنم؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنید

خوب باید کرک داشته باشید یا رمز برای فعال سازی
تو اینترنت سرچ کنید
چون این برنامه مجانی نیست و باید رمز برای استفاده بخرید

حوریه محمدی دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام اگه سر خرس اصلا توی نوار نباشد باچه راهی می شه امتحان کرد
alt+ctrl+shift+f6 هم جواب نداد متشکرم

یعنی چی اگر سر خرس نباشه،چی رو میخواین امتحان کنین
میخواین نرم افزار رو راه اندازی کنین یا غیر فعال
اگر نصب کردید و داخل کادر پایین دیده نمیشه از قسمت
استارت»آل پروگرم
میتونید وارد قسمت دیپ فریز بشید و منوی سر خرس رو بزنید

zzza122 پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام من برنامه deep freeze را حذف کردم ولی هر کاری انجام میدم بعد از ریستارت بر میگرده به حالت خودش

باید اول به شکلی که گفته شد غیر فعالش بکنی.بعد کامپیوتر رو ریستارت کنی.وقتی ویندوز پس از ریستارت امد بالا اونوقت حذفش کنی.

saeed سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://kife.ir

چگونه میتوانم کامپیوتری را که تمام درایو هایش فیریز شده تغیر دهم و فقط درایو سی را فیریز کنم

باید ابتدا کامپیوتر رو از حالت فریز خارج کنید و ریستارت کنید.سپس برنامه دیپ فریز رو کاملا پاک کنید و مجددا نصب نمایید.در هنگام نصب فقط درایو سی را به عنوان درایوی که میخواهید فریز بشود انتخاب کنید.پس از پایان نصب کامپیوتر خود به خود ریستارت شده و پس از بالا آمدن ویندوز تنها درایو سی فریز خواهد بود

رضا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ

چگونه نرم افزار راازحالت دیژ فریز غیرفعال کنم نرم افزاری نسب کنم ودوباره فعالش کنم
ممنون میشم جواب بدین

پاسخ شما در مطلب قید شده اگر دقت کنید
باید از قسمت نوار تسکبار ویندوز در گوشه سمت راست ویندوزهای انگلیسی و گوشه چپ ویندوزهای فارسی آیکون برنامه رو که عکس سر یک خرس سفید هست رو پیدا کنید و با نگه داشتن شیفت دو بار بر روی آیکن برنامه کلیک کنید.

این برنامه دارای سه حالت است

حالت اولی(Boot Frozen) که در بالا قرار میگیره کامپیوتر رو فریز میکنه

حالت دوم (Boot Thawed on Next )شما تعیین میکنید که تا چند مرتبه ریستارت کامپیوتر در حالت فریز نباشد و در کادر باز شو روبرو این تعداد رو تعیین میکنید

و در حالت سوم(Boot Thawed) کلا کامپیوتر از حالت فریز با اولین ریستارت خارج خواهد شد


در هر بار تغییر از حالت فریز به غیر فریز باید یک بار ویندوز ریستارت بشه

امیدوارم متوجه شده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد