خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی
خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی

مهرهای نماز منقش به چشم دجال

پخش مهرهای منقوش به تک چشم دجال

نامه الکترونیکچاپPDF

بازهم غفلت ما موجب سوء استفاده شیاطین قرار گرفت تا زنگ خطری باشد برای شناخت هرچه بیشتر نمادهای شیطانی و راههای تبلیغی شیاطین و پیروانشان در جهت لطمه زدن به باورهای دینی و اعتقادی مسلمانان.

فَأَزَلَّهُمَا الشَّیطَانُ عَنْهَا فَأَخْرَجَهُمَا مِمَّا کَانَا فِیهِ وَقُلْنَا اهْبِطُوا بَعْضُکُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ وَلَکُمْ فِی الْأَرْضِ مُسْتَقَرٌّ وَمَتَاعٌ إِلَى حِینٍ
پس شیطان، هر دو را از [طریق] آن درخت لغزانید و آنان را از آنچه در آن بودند [چه مقام و مرتبه معنوی، و چه منزلت و

جایگاه ظاهری] بیرون کرد. و ما گفتیم: [ای آدم و حوا و ای ابلیس!] در حالی که دشمن یکدیگرید [و تا ابد، بین شما آدمیان و ابلیسیان صلح و صفایی نخواهد بود، از این جایگاه] فرود آیید و برای شما در زمین، قرارگاهی [برای زندگی] و تا مدتی معین، وسیله بهرهوری اندکی خواهد بود. «سوره مبارکه البقرة/36»

پس از غفلتهای مکرر مردم و مسئولین فرهنگی کشور و سوء استفاده شیاطین و پیروان ایشان در ترویج نمادهای شیطانی و بسط انرژی های منفی ابلیسی در سطح شهرهای اسلامی، چه در ساختمانها و چه در بناهای تاریخی مذهبی، برای چندمین بار متوالی شاهد ترویج نمادهای دجالی در پی این بی توجهی ها هستیم .


متأسفانه این ها تصاویر تعدادی از مهرهای منقوش به تک چشم دجال یا همان آنتی کراست را نشان می دهند که چند روز پیش در یکی از مساجد تهران واقع در منطقه سعادت آباد, بلوار دریا  یافت شدند و نمازگزاران بدون اطلاع  و ناخواسته بر روی نماد شیطان سر به سجده می گذاشته اند تا ابلیس جبران کرده باشد عدم سجده خود به انسان و القاء کند سجده انسان بر نماد خود را.

این در حالی است که نمازگزاران این مسجد بدون اطلاع از ماهیت شیطانی منقوش بر روی این مهرها بر آن سجده می کردند، غافل از اینکه ناخواسته بر مهری منقوش به نمادی شیطانی سر می گذارند.

از تعداد پخش شده این مهرها اطلاع دقیق در دست نیست، اما لازم است تا عزیزان نمازگراری که آشنا با این نمادهای شیطانی هستند، مسئولین مساجد را مطلع نمایند تا از تکثیر و توزیع گسترده تر اینگونه نمادهای ابلیسی جلوگیری بعمل آید.

قابل توجه است

 که نماد تک چشم بر روی کف دست از نمادهایی است که مکررا در فیلم ها، تصاویر و موسیقی های شیطانی مورد استفاده قرار گرفته و می گیرد.

 

 

 

 

باشد که ما جزو غافلین نباشیم. انشاء الله

الَّذِینَ هُمْ فِی غَمْرَةٍ سَاهُونَ (سوره مبارکه الذاریات 11)
همانان که در جهالتی عمیق و فراگیر و در بی خبری و غفلتی سنگین فرو رفته اند!

روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد