خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی
خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی

آب درمانی سرطان


هوالشافی
با تقدیم بهترین سلامها و درودها

مطلب اول دوستان عزیزی که به خاطر داشتن بیمار سرطانی به این قسمت مراجعه نموده اید توجه داشته باشید این مطلب نقل قول است از سایت آب درمانی 

که مدتها قبل نوشته شده و الان که 7 فروردین 1400 هست رفتم دیدم سایت باز نمی شد. شما سرچ کنید آب درمانی استاد جلالیان. 

البته بنده نه تخصص در این کار دارم و نه ایشون رو می شناسم و نه این مطلب را تایید یا رد میکنم مدتی قبل مطالب این سایت را درباره سرطان خواندم


 به نظرم جالب آمد به همین دلیل در وبلاگم برای عزیزان منتشر کردم که الان با توجه به این که آشنایی ندارم از وبلاگ حذف کردم و اگر علاقه مندید می تونید برین سرچ کنین



مطلب دوم را که باید به عرضتان برسانم چنانچه بیمار سرطانی دارید  این دو کلید واژه را هم در اینترنت سرچ کنید

کلید واژه اول کلمه بره موم زنبور عسل .در مطالبی که راجع به این ماده نقل کرده اند تاثیر آن را خیلی خوب بیان کرده اند که خوبه کامل مطالعه بشه ولی باز هم می گم باید تحقیق کنید. 


کلمه دوم درمان سرطان توسط آیت الله تبریزیان است که این بزرگوار نیز مدعی درمان سرطان با طب اسلامی به آسانی هستند


با نام دکتر موسوی نیز در اصفهان به صورت تلفنی در این زمینه فعالیت دارند که باید تماس بگیرید و شرح حال بدهید. رژیم غذایی و چند نوع دم نوش و لیست چند نوع چیزهایی که باید پرهیز کنید رو براتون ارسال می کنه و لیست چیزهایی که برای بیماری تون خوبه رو هم ارسال می کنند. دارو رو خودشون ارسال می کنند. هر دو هفته هم یک بار باید تماس بگیرید شرح حال بدید. توی تلویزیون هم ایشون رو نشون میدن. هزینه هر ویزیت به نظرم حدود 30 تومانه. اسم سایت ایشون در اینترنت با نام پیک شفا هست که باید سرچ کنید. تلفن 

03134463111 هست که البته از شما معرف می خواد. .


در این آدرس می تونید اطلاعات کاملتری رو به دست بیاورید


http://www.peykshafa.ir/Site/Page.aspx?id=354


در ضمن تمامی مطالبی که در بالا ذکر کردم رو خودتون تحقیق کنید بنده شرعا اعلام می کنم مسئولیت هر گونه سهل انگاری به گردن خود شماست. هدف این حقیر راهنمایی در حد فهم اندک خودم بود. 

یا علی

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 03:28 ب.ظ

ممنون از توضیحات خوبتون
التماس دعا

فرحناز دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 05:22 ب.ظ

خیلی جالب و امید بخشه. من ‌آرزو دارم روزی به علمی برسم که بتونم راهی پیدا کنم که سرطان رو بدون هیچ درمان تهاجمی و جراحی و غیره درمان کنیم.
نارحت کنندست که انسان، اشرف مخلوقات، در برابر بیماری ها ناتوان بشه.
برای همه آرزوی سلامتی دارم

الان هم درمانهای ساده و سریع وجود داره. از جمله درمانهایی که اسلام برای سرطان گفته بسیار سریع و امید بخشه. مراجعه بشه به داروهای ایت الله تبریزیان برای سرطان

سپنتا جمعه 5 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 09:38 ق.ظ

واقعا ممنونم. من رو واقعا آگاه کرد. خدا به همراهت

سلامت باشی عزیز کاش می گفتید کجای مطلب به دردتون خورد

طراحی سایت چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 08:03 ب.ظ http://zerafat.ir

مرجع این نوشته ها کجاست؟

http://www.shafagar.com/farsi/
این آدرس

کامران بادپا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:28 ق.ظ

کمال تشکروقدردانی من به شما انسانهایی که به فکرسلامتی مردم هستید

خواهش میکنم.من اطلاعی از کار این اقا ندارم فقط برای اطلاع رسانی گذاشتم.سایت اب درمانی برین بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد