خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی
خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی

اینجوری وصیت کنید.آخر وصیت هم بگید بلندگو روشن نکنند

بسم الله الرحمن الرحیم


حدیث اول:  الإمام الکاظم(ع) - البحار 74/319
خداوند بندگانى در زمین دارد که در برآوردن نیاز مردم مى‏کوشند؛ روز رستاخیز تنها اینان در امانند.


حدیث دوم :  رسول اللَّه(ص) - کنز العمّال 12/156
خداى تعالى امّت مرا بر گمراهى گرد نمى‏آورد. دست [یارى و رحمت‏] خداى تعالى با جماعت است. هر کس تکروى کند به آتش در افتد.


وصیت نامه:

پس از مرگم مزارم را با آب و صابون بشویید تا هر کس از مزارم رد شد بخوره زمین بخندم روحم شاد شه.... قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم... بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشتنگاری قرار دهید... به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم! ... ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند... عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است... بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم... کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد... مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند... روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست... کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند، باید هم قد باشند... شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید... گواهینامه رانندگی ام را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد... در مجلس ختم من گاز اشکآور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند... از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش میطلبم... به مرده شوی بگویید مرا با چوبک بشوید چون به صابون و پودر حساسیت دارم... چون تمام آرزوهایم را به گور میبرم، سعی کنید قبر مرا بزرگ بسازید که جای جسدم باشد... *************** از وصیت نامه مرحوم پناهی چه نتیجه یی میگیرید ؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
دوست تو چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.iransokhan.blogsky.com

بره اعمال نیمه شعبان یک سره به ایجا بزنه بد نیست بدونه چقر کونه.
التماس دعا
www.iransokhan.blogsky.com

ممنون

م - ت - ت سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

آنچه در قبل آمد دلنوشته ای بود از مادر شهیدی که فکر کنم زبان حال مادران شهید بیمرغ نیز باشد. کاش می توانستم عین دستخط مادر شهید را که در تاریخ 1371/10/19 نوشته شده است، برایتان درج می کردم.

همینقدر هم دستتون درد نکنه

م - ت - ت سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ

آرزو دارم شبی فرزند عزیزم را درخواب ببینم و برایش قصه های دل تنگم را بگویم ولی افسوس .... (این قسمت از دستنویس خوانده نشد) که هستم. با سیلی صورتم را سرخ نگه داشته ام تا کمی بتوانم ظاهرم را حفظ کنم و زیاد بر همسر و بچه هایم زندگی را تلخ نکنم چه می شود کرد جز صبر چاره ای نیست. خداوند به همه مادران و پدران داغدار صبر عطا فرماید انشاء الله ولی خدا می داند جعفرم خیلی خوب بود جعفرم بنده خالص خدا بود جعفرم پاک بود. من از او راضی هستم خدا از او راضی باشد. همیشه بیاد تو هستم پسرم و به یاد تو می میرم. از خدا بخواه هرچه زودتر به تو ملحق شوم. انشاء الله
مادر همیشه در انتظار رویاها - زهرا

اسماعیل صدیقی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ http://esmailseddighi.blogfa.com/

بعد مرگ واویلا فایده ای ندارد
و برای مرحوم هیچ فایده ای ندارد پس این مسخره بازیها را زنده ها ست

خا حرفه حسابه ولی ای جمله ها هیچ کدوم، آخرش به اولش نه مخورد

رضا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://delnevis-2010.blogsky.com

سلام
حتماً تا ایجا بیا:

http://gonabadeteraz.blogsky.com/1391/03/29/post-3

اومدم .نبودی.
خابره به سلامت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد