خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی
خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرنامه دی یا بیمرغ

خبرهای روزانه وهفتگی از روستاهای بیمرغ، اروک و اسو گناباد در خبرنامه دی

شبکه ماهواره ای سلام،فدک،اهل بیت،امام حسین علیه السلام و.....از ظاهر تا واقعیت

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام خدمت بازدید کنندگان محترم

امروز مطلبی رو در مورد دستگیری عده ای از دست اندرکاران شبکه های ماهواره ای شیعه نما در کشور توسط وزارت اطلاعات رو در کلیپ هفته ای دکتر سلام دیدم که در ادامه به تحقیق پرداختم و آن چیزی که مشاهده شد فراتر از تصور بنده بود.

من همیشه فکر میکردم شبکه های ماهواره ای شیعه قصد دارند معارف اهل بیت علیهاسلام را نشر دهند ولی گویا در باطن آن کار دیگر میکردند

از جمله شبکه هایی که مناظره هم راه انداخت شبکه سلام بود که من حداقل تا الان فکر نمیکردم قصدشان سوءبوده باشد ولی با خواندن این مطلب که در یک سایتی به نام قطره دیدم نظرم کلا برگشت.البته در مورد شبکه امام حسین علیه السلام که پیروان آقای صادق شیرازی از مراجع ساکن در ایران و مخالف با نظام و ولایت فقیه و مرجعیتی که معلوم نیست از کجا گرفتند با طرفدارن بسیار سینه چاک و همچنین از ماهیت شبکه اهل بیت که چرخاننده آن آقای الهیاری عالم افغانی که از ایران اخراج شد

این هم عینا شرح مطلب:


_ طی دو سه سال گذشته ایجاد تفرقه به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف استکبار بین‌المللی و در رأس آن سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی مورد توجه قرار گرفته است

به گزارش نماینده به نقل از فارس طی دو سه سال گذشته و با تحولاتی که در جهان اسلام و به خصوص ایجاد موج جدیدی از بیداری اسلامی در بین ملت‌های کشورهای خاورمیانه و شمال افریقا آغاز شده، ایجاد تفرقه به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف استکبار بین‌المللی و در رأس آن  سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی مورد توجه قرار گرفته است.

ایجاد فرقه‌های تکفیری و جریان‌های مسلح، حمایت تسلیحاتی از آنان به منظور به آشوب کشیدن کشورهای اسلامی و محو کردن رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی‌ترین دشمن از اذهان مسلمانان مهم‌ترین راهکاری بوده که ظهور جریانی همچون داعش در عراق یکی از نتایج اصلی آن است.

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی جزو یکی از راهکارهای ثابت برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و با روش‌های گوناگون در مناطق سنی‌نشین تبلیغ می‌شد. اما در طول چند سال اخیر جریان جعلی شیعه‌نمایی با مشخص شدن ناکارآمدی روش‌های قبلی به منظور توسعه بدعت‌های خطرناک در دین قوت گرفته که شبکه‌های ماهواره‌ای تنها بخشی از ثمرات آن بوده است.

*شیعه‌نمایی خطرناک‌تر از تکفیر

روز گذشته وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای از توقیف و دستگیری تعدادی از گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی در چهار استان قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوی خبر داد.

در این بیانیه فعالیت اصلی این شبکه‌ها در راستای اهداف برخی سرویس‌های اطلاعاتی و در جهت مخدوش نمودن وحدت و مسائل جهان اسلام با توهین و افترا به مقدسات اسلامی، اهانت به علمای اسلام و اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت ذکر شده است.

اما واقعیت این جریان شیعه‌نما که دستگاه اطلاعاتی کشور را مجبور به مقابله با بازوهای رسانه‌ای آن کرده است، چیست؟

در ادامه مطلب میخوانید:

 *نگرانی سید حسن نصرالله از قم

*اختلاف بین سنی و شیعه با پول آمریکا

*روحانی شیعه‌نمای انگلیسی
*۹۰ هزار دلار هزینه یک شبکه بدون تبلیغات

*توهین به اهل سنت از کالیفرنیا
*فتنه‌ای که رهبری در دم از بین بردند

*ضربه به وحدت

 

چندی پیش حجت‌الاسلام محمدصادق صالح‌منش استاندار قم در آیین افتتاح ویدیویی بخش زنده مسجد جمکران به شرح دیدار خود با هیئت اعزامی حزب‌الله لبنان پرداخت.

وی با اشاره به این دیدار اینگونه عنوان کرد که سیدحسن نصرالله خواستار کنترل برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای که از قم تغذیه می‌شوند، شدند که به ایجاد اختلاف در بین مسلمانان دامن زده و مشکلاتی را برای شیعیان به بار آورده است.

البته در این میان تغذیه و پخش بعضی از شبکه‌های ماهواره‌ای از قم مطلب تازه‌ای نیست اما اعلام رسمی این نکته از زبان بالاترین مقام دولتی این شهر و نگرانی جدی شخصیتی همچون سیدحسن نصرالله نشان می‌دهد که سیاست تفرقه‌اندازی در بین مسلمانان با شیوه‌ای نو آغاز شده است.

*نگرانی سید حسن نصرالله از قم

در طول چند سال گذشته شبکه‌هایی همچون «مرجعیت»، «فدک»، «سلام»، «رقیه»، «ابوالفضل العباس»، «الزهرا» و «المهدی» فعالیت گسترده‌ای را در فضای بخش شبکه‌های ماهواره‌ای آغاز کرده‌اند گرچه در ابتدا فعالیت این شبکه‌ها به گونه‌ای در راستای تبلیغ شیعیان ارزیابی می‌شد و مخاطبان فراوانی را جذب خود کرد اما بعدها با تبلیغ شنیع‌ترین مسائل با عنوان شعائر حسینی باعث وحشت مردم دنیا از شیعیان شد.

در کنار این چندی پیش با نامگذاری «نهم تا پانزدهم ربیع‌الاول» به عنوان «هفته برائت» توسط شبکه ماهواره‌ای امام حسین (ع) که توسط بیت یکی از علما اداره می‌شود موجب نگرانی بسیاری از بزرگان شیعه و سنی شد.

نکته جالب اینجاست که مدیر یکی از این شبکه‌ها با اشاره به هزینه‌های پخش و تولید ماهانه خود از رقم ۱۰۰ هزار دلاری سخن می‌گفت در حالی که حتی یک دقیقه برنامه تحقیقاتی از این شبکه‌ها پخش نمی‌شود و این در حالی است که هزینه احداث و راه‌اندازی چنین شبکه‌هایی به هیچ عنوان مشخص نیست.

*اختلاف بین سنی و شیعه با پول آمریکا

یکی از این شبکه‌ها که مطالب مطرح شده در آن سبب برخورد دادگاه ویژه روحانیت و تضییع شدن آن شد شبکه ماهواره‌ای اهل بیت توسط فردی به نام حسن الهیاری تأسیس شد.

این شبکه در ابتدا با تابلوی حمایت از شیعه فعالیت خود را آغاز کرد اما بعدها چنان توهین‌هایی را علیه اهل سنت آغاز کرد که در نهایت موجب اخراج وی از ایران شد و هم‌اکنون نیز کار خود را در ایالات متحده آمریکا دنبال می‌کند.

تأکید بر برگزاری جشنی موسوم به «عیدالزهرا» به مناسبت مرگ خلیفه دوم که از سوی مراجع به شدت نهی شده و همچنین برگزاری سوگواری‌هایی همچون «محسنیه» و انتساب حمایت دروغین مراجع از این شبکه تنها بخشی از بدعت‌هایی بود که توسط این رسانه انجام شد.

ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، ایجاد فاصله بین شیعیان و مراجع و همچنین حمایت از دولت آمریکا به بهانه‌ آزادی بیان در این کشور تنها بخشی از تلاش این شبکه برای گسترش فاصله بین مذاهب اسلامی بوده است.

هم‌اکنون نیز الهیاری در آمریکا به پخش شبکه ماهواره‌ای خود ادامه می‌دهد و این در حالی است که مدارک قاطعی در خصوص حمایت آمریکایی‌ها از این شبکه در خصوص بد جلوه دادن شیعه وجود دارد.

*۹۰ هزار دلار هزینه بدون تبلیغات

شبکه «سلام» یکی دیگر از شبکه‌هایی است که با به راه انداختن تشکیلاتی درصدد مقابله با نظام جمهوری اسلامی در قالب حمایت از شیعه است.

محمد هدایتی مدیر این شبکه علاوه بر مقابله مستقیم با نظام جمهوری اسلامی در قالب تشکیلاتی با عنوان جمیعت روحانیون سنتی ایران معاصر از فتنه ۸۸ حمایت کرده و بیانیه‌هایی آتشین در حمایت از آشوبگران پرداخته است.

از سوی دیگر هزینه‌هایی همچون آپلینک و پخش بر روی ماهواره هاتبر ماهانه نزدیک به ۹۰ هزار دلار هزینه دارد در حالی که شبکه «سلام» حتی یک دقیقه هم آگهی پخش نمی‌کند و منابع مالی آن به هیچ عنوان روشن نیست.

در سال‌های اخیر شبکه ماهواره‌ای «سلام» تلاش فراوانی کرد تا قمه‌زنی را به عنوان یکی از سنت‌های اسلامی معرفی کند که این مسئله نیز مورد استقبال دشمنان شیعه قرار گرفته است.

*روحانی شیعه‌نمای انگلیسی

شبکه «فدک» نیز از جمله شبکه‌های دیگری است به ظاهر و با هدف گسترش شیعه به محوریت روحانی‌ شیعه‌نمایی به نام یاسر الحبیب به فعالیت می‌پردازد.

یاسر الحبیب که در سال ۱۹۷۷ در کویت متولد شده است در سن ۲۵ سالگی و تنها ۳ سال پس از راه‌اندازی هیئت خدام المهدی به دلیل بیان جملاتی رکیک علیه مقدسات اهل سنت از سوی دولت کویت روانه زندان شد اما پس از مدتی با اعتراض سازمان‌های حقوق بشری انگلیس و آمریکا و پس از ۳ ماه از زندان آزاد شد.

یاسرالحبیب پس از آزادی از زندان و دریافت پناهندگی از سوی انگلستان حیطه فعالیت‌های خود را به شدت گسترش داد و علاوه بر تشکیل حوزه علمیه امامین عسگریین، شبکه ماهواره‌ای به نام «فدک» تأسیس کرد.

*فتنه‌ای که رهبری در دم از بین بردند

فعالیت این شبکه و توهین‌های فراوان آن به مذاهب اسلامی و به خصوص به عایشه همسر پیامبر سبب شد تا موج وسیعی از فشار علیه شیعیان عرب در کشورهای اسلامی آغاز شود.

یاسرالحبیب جشن گرفتن هلاکت عایشه را ضرورتی دینی عنوان کرد و اقدام او کاملاً علیه شیعیان تمام شده به گونه‌ای که بسیاری از اهل سنت که شیعه شده بودند بار دیگر به مذهب اهل سنت بازگشتند.

کار به آنجا رسید که جمعی از علما و فرهیختگان شیعه منطقه احصا طی استفتائی از مقام معظم رهبری خواستار پاسخ درباره توهین به اصحاب و زنان پیامبر شدند که معظم‌له نیز طی فتوایی آن را حرام عنوان کرد و عملاً آبی بر روی آتش فتنه این شبکه ریخته شد.

*توهین به اهل سنت از کالیفرنیا

نکته جالب درباره اصل و نسب اغلب این شبکه‌ها به یکی از مراجع تقلید ساکن قم می‌رسد که در قالب مؤسسه فرهنگی رسول اکرم (ص) فعالیت می‌کنند.

شبکه «سلام» علی‌رغم اینکه در کالیفرینا به ثبت رسیده است دارای دفاتر رسمی در تهران و مشهد است و شبکه «ابوالفضل العباس» که جزو همین شبکه‌ها محسوب می‌شود با کد ۰۰۹۸ در شبکه‌های ارتباطی شناخته می‌شود.

فعالیت این شبکه‌ها در حالی بود که حتی مقام معظم رهبری نیز از اقدامات این چنینی علیه اهل سنت ابراز ناخرسندی کردند.

*ضربه به وحدت

این اقدام وزارت اطلاعات در مقابله با شبکه‌های فوق را می‌توان بازتابی از همین ناخرسندی عنوان کرد که در ردپای غرب در تأمین مالی آنها کاملاً آشکار است.

به طور حتم با این اقدام قاطع شاهد جنگ روانی دیگری از سوی این شبکه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم اما نکته اصلی حفظ وحدت اسلامی در شرایط حساس کنونی است که دشمنان در پی ضربه زدن به مسلمانان هستند.

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:02 ب.ظ

برگی دیگر از یک دروغ 30 ساله
سی سال است که دشمنان امام و انقلاب، با وارونه سازی یک خبر و تحریف ماجرا، مدعی هستند که امام خمینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران قول داده است که آب و برق مجانی می‌شود. دروغگویان حتی مدعی هستند که امام بزرگوار ما، در بدو ورود به وطن یعنی در دوازدهم بهمن سال 57 این وعده را به مردم داده است!
اما رجوع به اصل سخنان امام در بهشت زهرا نشان می‌دهد که اصلا و ابدا چنین وعده‌ای در سخنرانی امام خمینی وجود ندارد و در حقیقت این مساله مربوط است به سخنرانی ایشان در 10 اسفند سال 57 و در مدرسه فیضیه قم.
البته برای دشمنان امام فرقی نمی‌کند که این سخنرانی مربوط به 12 بهمن باشد یا 10 اسفند. آنها با استناد به این سخنرانی و عدم تحقق چنین وعده‌ای، می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که امام خمینی و یا انقلاب، مردم را فریب داده‌اند و یا با چنین وعده‌هایی انقلاب را پیش برده‌ا‌ند و یا اینکه این قبیل وعده‌ها فاقد پشتوانه علمی و کارشناسی و به دور از واقعیت بوده است!
در مقابل، دوستان امام و انقلاب و حتی برخی مسئولان رسمی کشور هم گاهی ضمن تایید این مساله، به زعم خود سعی کرده‌اند با توجیهات مختلف از امام و انقلاب دفاع کنند! گویا اینها هم باور کرده‌اند که امام چنین وعده‌ای را به مردم داده است! مثلا آقای علیرضا محجوب نماینده مجلس گفته است:«حضرت امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کردند آب و برق برای مردم رایگان است، اما پس از آن کارشناسان اعلام کردند که اجرای این موضوع تنها برای افراد کف جامعه امکانپذیر است.»
این اظهارات موافق و مخالف در حالی صورت می‌گیرد که مراجعه به اسناد انقلاب و آرشیو مطبوعات آن روز، نشان می‌دهد که شخص دیگری غیر از امام برای اولین بار این وعده را به مردم داده است !در حقیقت مطلب امروز من هم افشای این دروغ سی ساله و بیان یک واقعیت پنهان است.
ابتدا به عبارت امام توجه کنید: «علاوه بر اینکه زندگی مادی شما را میخواهیم مرفه بشود، زندگی معنوی شما را میخواهیم مرفه کنیم. شما به معنویات احتیاج دارید، معنویات ما را اینها بردند. دلخوش نباشید که تنها مسکن میسازیم ، آب و برق را برای طبقه مستمند مجانی میکنیم اتوبوس را برای طبقه مستمند مجانی میکنیم دلخوش به این مقدار نباشید معنویات شما را، روحیات شما را عظمت میدهیم. شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم. اینها شما را منحط کردند؛ این قدر دنیا را پیش شما جلوه دادند ‌که خیال کردید همه چیز ‌این ‌است.»
همان طوری که اشاره شد این سخنرانی مربوط است به روز شنبه دهم اسفند 1357. از این عبارات مشخص می‌شود که حتما شخصی غیر از امام این دلخوشی مادی را برای مردم به وجود آورده است! با مرور اخبار روزهای قبل از سخنرانی امام، این شخص نامعلوم و این حقیقت پنهان مشخص می‌شود.
کیهان 8 اسفند 1357 سخنگوی دولت : «برای کم در آمدها؛ آب و برق مجانی می‌شود!» سخنگوی دولت کسی نیست جز آقای عباس امیرانتظام! به عبارت دیگر لایحه‌ی آب و برق مجانی را اولین بار دولت موقت مهندس بازرگان تصویب کرد و وعده‌ی آنرا هم به مردم داد و امام خمینی چند روز بعد، این وعده‌ی دولت موقت را تصحیح و تکمیل کردند!
در حقیقت امام به خاطر این که مبادا این قبیل وعده‌های دولتی، انقلاب اسلامی را به انقلابی صرفا مادی و با اهدافی مادی تبدیل کند، مصوبه دولت موقت را اینچنین تصحیح می‌کند که دلخوش به این نباشید که آب و برق مجانی می‌شود! امام بزرگوار ما توضیح می‌دهد که انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه وظیفه دارد به فکر رفاه مادی مردم باشد، دنبال رفاه و سعادت معنوی آدمها هم هست. چرا که انقلاب اسلامی بیشتر از آنکه مادی باشد، انقلابی معنوی برای گستتن بندهای اسارت و بردگی ناشی از استبداد و استعمار و استحمار بود.
پس در سخنان امام خمینی وعده‌ای وجود ندارد. ایشان با توجه به احتمال تغییر ذائقه مردم و تحریف معنا و مفهوم و آرمان انقلاب، هدف اصلی انقلاب را برای مردم و شاید هم برای دولت موقت تبیین ‌کردند.
فراموش نکنیم که دولت مهندس بازرگان و اعضای کابینه و شخص آن مرحوم، خودشان را آدم‌هایی متخصص و روشنفکر می‌دانستند که توانایی حل مشکلات مردم را دارند. آنها گاهی به صراحت و گاهی هم با ایما و اشاره، روحانیون و رهبران انقلاب را به سنتی بودن و بی‌سواد بودن متهم می‌کردند!
به هرحال خوب یا بد، جدای از اینکه موافق این وعده باشیم یا مخالف آن و اصلا هر تفسیری که برای وعده آب و برق مجانی داشته باشیم، این دولت بازرگان بود که اولین بار این لایحه را تصویب کرد و خبر این وعده‌ی تاریخی را هم شخص آقای امیرانتظام یعنی سخنگوی دولت موقت و معاون نخست وزیر وقت در اختیار مطبوعات قرار داد!
پس اگر به زعم ضدانقلاب، وعده‌ی دروغی داده شده و یا وعده‌ای غیرکارشناسی به مردم داده شده، چرا کسی از بازرگان و دولت موقت اسم نمی‌برد؟! عدم اشاره ضدانقلاب و حتی دوستان انقلاب در سی سال گذشته به این حقیقت مهم و پنهان ، جالب و عجیب است. اگر عبارت «آب و برق مجانی» را در اینترنت جستجو کنید، صدها و شاید هزاران سایت و وبلاگ و کلیپ و فیلم اهانت آمیز علیه امام خمینی پیدا می‌کنید که همه آنها بدون کمترین اشاره‌ای به این مصوبه دولت بازرگان، فقط و فقط به امام خمینی اهانت می‌کنند! اما کسی نمی‌گوید که سخنان امام، در حقیقت اشاره به وعده دولت بازرگان بوده است!
امروز که به مدد آرشیو کیهان، مشخص شده است اولین بار این وعده را دولت موقت به نخست وزیری مهندس بازرگان به مردم داده و خبر آن را هم شخص عباس امیرانتظام در اختیار مطبوعات قرار داده، آیا دروغگویان و هتاکان، به این حقیقت اعتراف می‌کنند؟ البته احتمالا، حالا که همه چیز ثابت شده، باز هم باید منتظر سوالات و شبهات جدید باشیم! ماجرای گاو بنی اسرائیل را که یادتان هست؟!

ندا جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ق.ظ

خمینی دروغ گو بود گفت اب مجانی برق مجانی خامنه ای میگوید ماراه خمینی را ادامه میدهیم خمینی میگفت اب مجانی برق مجانی اگه راه خمینی ادامه میدی اب مجانی کن برق مجانی کن خامنه ای هم دروغ گوست دروغ گو دشمن خدا و اهل بیت است لعنت بر دشمنان خدا و اهل بیت حقیقت راگفتم خیلی سخته حقیقت پخش کنی

اگر یه کم تحقیق کنی میفهمی که امام هیچ وقت این حرف رو نگفت.اگر به نظرت امام اونقدر فاسد بود یک صالح نام ببر

این اصطلاح آب و برق مجانی از اظهارات یکی از مسئولین دولت موقت دکتر بازرگان احتمالا ( دقیق خاطرم نیست) بود که بعد امام درپاسخ به اون سخنرانی کرد تقریبا به این مضمون که همش نباید به امید آب و برق مجانی باشیم یا این که بهتره معنویت رو در نظر بگیریم تا مادیت رو. م

افسانه شیرازی دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.irwte.com

با تشکر از مدیریت سایت . پاسخ بسیار جالبی به توهین کننده قبلی دادید.

ممنون .شما لطف دارید

ئپم سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:10 ب.ظ

http://www.blogsky.com/images/smileys/106.pnghttp://www.blogsky.com/images/smileys/124.png

لنا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ب.ظ

تا چمشتون در بیاد ایشالله این حکومت کثیفتون تموم بشه حرومی ها

حالا چرا تو ناراحتی
از کجا حالا فهمیدی حرومی هستیم
شنیدی میگن کافر همه را به کیش خود پندارد

خالسین جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد